dec
28

életjel.

Címkék: evés hiányzik | Szerző: barbin | 11:00 am

Azt hiszem elég volt a majdnem egyheti babusgatásból. Egy hete babaüzemódban vagyok. Reggel vár a megterített asztal ->zaba! Dél->asztal->zaba.Délután alvás. Uzsonna->zaba. Vacsora->zaba. Közben csoki, csoki, csoki, csirkecomb. Érzem, hogy a fejem kikerekedve, levegőt nem kapok. A hajam...nincsenek szvak. Azt hiszem elég volt! Pont elég volt egy fél évre. Úgyhogy elkezdtem embert csinálni magamból. Kifestettem a körmeimet. Kezdetnek not bad.
Este nagyon jó lesz az én édes drága pécsi ismerőseimmel :D Bár félek, mert legutóbb 3 hosszú lépés és 3 fügytülős is megártott.
Másrészt. naaaaaaaaaaaaaaaaaaagyoooooooooooon hiányzik a barátom. Olyan vagyok mint egy szánalma kis tini. szönryűűűűűűűű. éjjel nappal rá gondolok. a seggemet a földhöz vágnám úgy tudnék hisztizni, hogy hiányzik. hol van még a jan 1. Hogy megölelgessem, megnyúzzam, hogy összevissza pusziljam. Még az is hiányzik, ahogy beszólogat és oltogat. Komolyan, megvagyok bolondulva.

btw a munkahelyem nélkül meg tökéletesen megvagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://barbin.blog.hu/api/trackback/id/tr684984652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása