jan
18

Térj már észhez

Címkék: hülye bolond pasi | Szerző: barbin | 10:21 am

Egyszerűen szörnyű vagyok. Utálom az miatt, hogy függeni tudok férfiaktól.  Életembe nem voltam ilyen csalódott...  Egész héten ezt vártam, h találkozzunk és sajnos nem tudunk. Borzsasztó vagyok, hogy milyen önző és hisztis és szar alak tudok lenni. Egész héten legalább volt vmi cél a napjaimban. Ha már ez itt teljes katasztrófaértékkel bír. Egyszerűen azt le se   tudom írni, milyen szar... No mindegy. Csak nagyon nehéz nem önzőnek lenni, ahogy régen is csináltam. Ez van, kibírtam majdnem 1 évig pasi nélkül, nehéz volt újból önállósodni. Úgy tűnik, most szembesülök igazán, hogy 3 hónap alatt is milyen függőséget tudok produkálni. Igen, igaz a mondás, hogy párban könnyebb és könyebb ha van valaki megnyugat meg átölel, meg tényleg szeret és elhiteti, hogy lesz jobb is.
De nem szabad, hogy mégegyszer elvakítson már ez a máshoz kötődés. Grr...te lány térj már észhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://barbin.blog.hu/api/trackback/id/tr405025008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása