feb
14

Evri tájm iz parti tájm?

Címkék: buli pia pasi grat | Szerző: barbin | 8:50 am

Igen, ennyire fasza ötlet volt szerdán szétszednem magamat! Laza 3 óra alvás után itt vagyok:D  Azt hiszem, a mostani barátom, hogy is mondjam..megkaptam, hogy tud inni...Egy szavam nem lehet rá...Más dolog Életem Szerelme részegen kelt. Engem ráz a hideg és egyéb tünetek gyötörnek, ami a másnapossággal jár! De nem baj, mire ezt leírtam eltelt két persz...8 óra és 10 perc és mehetek haza

A bejegyzés trackback címe:

https://barbin.blog.hu/api/trackback/id/tr785079776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása