dec
1

valami új?

Címkék: munka én | Szerző: barbin | 9:52 am

Ironikus az élet. Vagy csak közismert itt a blogom?! Ó nomindegy. Szóval a legutóbbi bejegyzés óta mi volt? Pont másnap közölte a fönök, hogy lejár a próbaidő. És hibát hibára halmozok ( rossz tárggyal küldtem ki egy hírlevelet, tematikailag stimmölt..és egy rendezvényre nem ment el pár asztali zászló. ) És jan 31-ig kapok esélyt bizonyítani. Kicsit zavar, hogy ő ennyit lát az itteni munkámból. Ez elgondolkoztatott, hogy mit is akarok az élettől. Egy napi sebnyalogatás után csináltam új önéletrajzot. QR kód, meg minden kisfaszom is van benne. Nagyon szép lett. Érdekel titeket elküldöm:D Aztán most azt kell eldöntsem, hogy mit akarok. Mindig is utáltam ezt a multizást. ( csak 3 multinál dolgoztam eddig...haha). Tegnap is volt egy ügynökség bemutatkozni. Én úgy érzem, hogy azt sokkal szívesebben tanulnám! csinálnám. Nem ezt a nyálverést. Most úgy vagyok, hogy ha találok valamit ami tetszik, jelentkezem és ha van jobb váltok. Közben meg itt bizonyítok,hogy ne kerüljek utcára. Ennyi..ettől függetlenül szombat van, itt vagyok és megint semmi dolgom az ég világon.

A bejegyzés trackback címe:

https://barbin.blog.hu/api/trackback/id/tr584940946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása