már
11

r.i.p Cipő

Címkék: zene rip | Szerző: barbin | 10:55 am

Igazából egy zenekarnak egy nagy rajongója sem, de nagyon szívszorító, hogy elhunyt Cipő.  Főleg azért, mert Apukám kedvenc együttese volt és  ez volt az egyetlen a fényképeken kívűl ami az emlékét éltette nekem. Hát most jöjjön az a szám, amit akkor hallgattam, amikor dühös és mérges voltam, amikor valami űrt éreztem magamban, mert hiányzik, hiányoznak a szerettem, mert ha ezt hallgattam kicsit megnyugodtam mindig egy alapos sírás után.

 

www.youtube.com/watch?v=6nuChFUZJO0

 

Ilyenkor remélem, hogy a jó emberek tényleg jó helyre jutnak vagy csak ilyenkor megpróbálom elhinni egy kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://barbin.blog.hu/api/trackback/id/tr515127381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása