okt
30

Köd előttem, köd utánam

Címkék: láv pasi | Szerző: barbin | 4:17 pm

Furcsa érzés, de teljesen megérdemeltem, már Őt. Nem akarom, hogy soha elmúljon ez a rózsaszín köd. Ugye nyugtassatok meg, hogy nem fog?:) Egyszerűen, hogy lehet valaki ilyen imádnivaló? Meghalok, végre van aki megöleljen, időt szán rám és  alegjobb, hogy tényleg magamat adom ( Igen, durva, mi?). Nem tudok egy jó ideje semmi értelmeset írni. Mert bárgyú vigyor ül rajtam. Remélem, nem megyek a barátnőim agyára már.  De ilyen még nem volt velem...Azt mondta, hogy neki engem teremtettek őt fönt. Nagyon remélem, hogy hamarosan én is 100%-ig biztos leszek ebben. De jó úton halad, mert aranyos, okos, nekem nagyon tetszik, nem tápos, ahogy Nóra mondaná és kedvenc kajája hús hússal és nem utolsó sorban vicces, plusz nem a töcskölős fajtából való. Kész végem végem.
Egyenlőre el sem merem képzelni, mi lesz,ha vége lesz ennek a ködnek. De élvezem minden percét. Meghalok, kész vége, a szerelemnek megemésztő tüze bánt.

A bejegyzés trackback címe:

https://barbin.blog.hu/api/trackback/id/tr614879327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adriegirl 2012.10.30. 19:24:15

nem mész az agyunkra :) <3 örülök, hogy boldog FINALLY.

bioDorka (törölt) 2012.10.30. 21:12:32

ojha:) gratula:)
a vigyorgást sose akard befejezni, sem elhessegetni a rózsaszín ködöt..
tartson olyan hosszan, ameddig csak lehet:)

barbin 2012.10.31. 14:35:53

@bioDorka: Dorka köszi!!!:) Neked meg innen is sok erőt-kitartást :*
@adriegirl: finally imád és imádva lenni:D
süti beállítások módosítása