már
8

trúú láááv

Címkék: szerelmes vagyok én | Szerző: barbin | 9:35 am

Szerencsésnek mondhatom magam, ami a párkapcsolatomat illeti. Annyira jó,  hogy 5 hónap után mindig ugyan olyan jó minden, sőt még jobb. Sokszor nem kéne elcsesznem a pillanatot, hogy mi lesz így? Meddig tart? Nem lehet, hogy ilyen jó meg, hogy tényleg velem történik-e. Boldog vagyok ám, hogy találtam valakit, aki mellett magamat adom és még mindig ha megőlel meg azt mondja szeret érzed a gyomrodba, hogy millió pillangó jár örömtáncot. És tényleg a legnagyobb "probléma" a kapcsolatunkban, hogy olyan nehéz elengedni a másikat találkozás után, mert haza kell menni. Kimondhatatlanul várom már a következő hétvégét. Tényleg nem emlékszem, hogy mikor aludtunk csak 2 két napot együtt, hogy csak úgy legyünk.  Ne legyen, munka, suli vagy egyéb... Szóval, fasza van, irigykedjetek rám és higgyetek a mézesmázas ködben, mert ha nekem összejött másnak is:D

 

(Tök menő a kép, kedvenc híd a gellért fürdő melletti kilátóról. Szégyen de sosem voltam ott:))

A bejegyzés trackback címe:

https://barbin.blog.hu/api/trackback/id/tr995122654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adriegirl 2013.03.08. 10:18:36

olyan jó, hogy ezt most írtad, mert már tényleg kezdtem azt hinni, hogy ilyen pillangók csak a filmekben meg a gimiben vannak!!! <3
süti beállítások módosítása